Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Sarıcakaya-Mihalgazi Bölge Koordinatörü Safiye Kesgin, 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü dolayısıyla yayımladığı mesajda, üretimin ve emeğin kahramanı olan çiftçilerin toplum için taşıdığı öneme dikkat çekti. Tarımın sadece ekonomik değil aynı zamanda stratejik bir güç olduğuna vurgu yapan Kesgin, toprağa emek veren çiftçilerin ülkenin geleceğine yön verdiğini ifade etti. Kesgin mesajında şu ifadelere yer verdi: “Toprağı sevgiyle işleyen, alın teriyle üretimi sürdüren tüm çiftçilerimiz, ülkemizin bereket kaynağıdır. Üreten, emek veren ve fedakârca çalışan çiftçilerimiz sayesinde sofralarımıza bereket ulaşmaktadır. Tarım, güçlü bir geleceğin temelidir. Özellikle Sarıcakaya ve Mihalgazi bölgemizde üretimin devam etmesi, tarımsal kalkınmanın güçlenmesi adına çiftçilerimizin emeği çok kıymetlidir.” Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’nin tarıma ve üreticiye yönelik desteklerinin sürdüğünü belirten Kesgin, üreticilerin her zaman yanında olmaya devam edeceklerini ifade etti. Kesgin, “Ülkemizin kalkınmasına büyük katkı sağlayan, gece gündüz demeden çalışan tüm çiftçilerimizin 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü’nü kutluyor, bereketli ve bol kazançlı bir sezon diliyorum” dedi.
Kesgin: Çiftçilerimiz Ülkemizin Bereket Kaynağıdır
- 0 Comments
- 1 minute read
- 1 ay ago
Son Yazılar
Köyümüzde Şenlik Var Coşkusu Sarıcakaya’da Yaşanacak
Haziran 12, 2026
Kahramanlar Sayfalardan Sahneye Taşındı
Haziran 12, 2026
Burcu Güler Başarı Hikâyesini İlham Veren Hayatlar’da Anlattı
Haziran 10, 2026
Sarıcakaya’nın Üreten Kadınları Yansımalar Sergisinde
Haziran 9, 2026
5 Bin Yıllık Buğday Mirası Geleceğe Taşınıyor
Haziran 5, 2026
Güler: Esnafımızın Hakkını Korumak Zorundayız
Haziran 5, 2026
