Eskişehir Büyükşehir Belediyesi, Kurban Bayramı dolayısıyla vatandaşların bayram ziyaretlerini daha rahat gerçekleştirebilmesi için toplu ulaşımı ücretsiz hale getiriyor. Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, bayram süresince tramvay ve belediye otobüslerinin ücretsiz hizmet vereceğini açıkladı. Başkan Ünlüce, bayramların dayanışma, paylaşma ve birlik duygularının en yoğun yaşandığı özel günler olduğunu belirterek, vatandaşların sevdiklerine kolayca ulaşabilmesi için bu uygulamayı hayata geçirdiklerini ifade etti. Ünlüce açıklamasında, “Kurban Bayramı’nın mutluluğunu ve bereketini hep birlikte yaşayalım istiyoruz. Hemşehrilerimizin aile ziyaretlerini, bayramlaşmalarını ve sosyal etkinliklere ulaşımlarını kolaylaştırmak adına toplu taşıma araçlarımızı bayram boyunca ücretsiz hizmete sunuyoruz. Tüm vatandaşlarımızın Kurban Bayramı’nı şimdiden kutluyorum.” dedi. Uygulama kapsamında Eskişehirliler, Kurban Bayramı’nın 1’inci, 2’nci, 3’üncü ve 4’üncü günlerinde tramvaylar ile belediye otobüslerinden gün boyunca ücretsiz yararlanabilecek.
Eskişehir’de Bayram Boyunca Ulaşım Ücretsiz
- 0 Comments
- Less than a minute
- 4 hafta ago
Son Yazılar
Köyümüzde Şenlik Var Coşkusu Sarıcakaya’da Yaşanacak
Haziran 12, 2026
Kahramanlar Sayfalardan Sahneye Taşındı
Haziran 12, 2026
Burcu Güler Başarı Hikâyesini İlham Veren Hayatlar’da Anlattı
Haziran 10, 2026
Sarıcakaya’nın Üreten Kadınları Yansımalar Sergisinde
Haziran 9, 2026
5 Bin Yıllık Buğday Mirası Geleceğe Taşınıyor
Haziran 5, 2026
Güler: Esnafımızın Hakkını Korumak Zorundayız
Haziran 5, 2026
