Gençlik ve Spor Bakanlığı Okul Sporları faaliyet programı kapsamında düzenlenen Okul Sporları Bedensel Engelliler Puanlı Atletizm Gençler-Yıldızlar Kız-Erkek ve Puanlı Atletizm Genç A-B Kız-Erkek Türkiye Birinciliği Müsabakaları, Eskişehir’de bulunan Vali Sami Sönmez Spor Kompleksi’nde tamamlandı. Türkiye’nin dört bir yanından gelen sporcuların katılım sağladığı organizasyonda, atletler hem derece elde etmek hem de Türkiye şampiyonluğu için kıyasıya mücadele etti. Tribünlerden büyük destek alan sporcular, ortaya koydukları azim, mücadele ve performansla izleyenlerden tam not aldı.Renkli görüntülere sahne olan müsabakalarda sporun birleştirici gücü bir kez daha gözler önüne serilirken, sporcuların ortaya koyduğu mücadele duygusal anların yaşanmasına da neden oldu. Müsabakalar sonunda dereceye giren sporculara ödülleri protokol üyeleri tarafından takdim edildi. Organizasyonun başarıyla tamamlanmasında emeği geçen antrenörlere, hakemlere ve görevli personele teşekkür edildi.
Engeller Pistte Aşıldı, Şampiyonlar Eskişehir’de Belli Oldu
- 0 Comments
- Less than a minute
- 4 hafta ago
Son Yazılar
Köyümüzde Şenlik Var Coşkusu Sarıcakaya’da Yaşanacak
Haziran 12, 2026
Kahramanlar Sayfalardan Sahneye Taşındı
Haziran 12, 2026
Burcu Güler Başarı Hikâyesini İlham Veren Hayatlar’da Anlattı
Haziran 10, 2026
Sarıcakaya’nın Üreten Kadınları Yansımalar Sergisinde
Haziran 9, 2026
5 Bin Yıllık Buğday Mirası Geleceğe Taşınıyor
Haziran 5, 2026
Güler: Esnafımızın Hakkını Korumak Zorundayız
Haziran 5, 2026
