Eskişehir Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde sürdürdüğü yol bakım ve onarım çalışmaları kapsamında Sivrihisar-2 Caddesi’nde BSK asfalt yama çalışması yapılacağını duyurdu. Büyükşehir Belediyesi Yol Yapım Bakım ve Onarım Dairesi Başkanlığı ekipleri tarafından gerçekleştirilecek çalışmalar nedeniyle, Sivrihisar-1 Caddesi-Otogar Kavşağı istikametinin 11-12 Mayıs 2026 tarihlerinde her gün 08.30 ile 18.00 saatleri arasında araç trafiğine kapatılacağı bildirildi. Yetkililer, çalışma süresince sürücülerin trafik işaret ve işaretçilerine dikkat etmeleri gerektiğini belirterek, alternatif güzergâhların kullanılması konusunda uyarıda bulundu. Açıklamada, trafik akışının güvenli şekilde sürdürülebilmesi adına vatandaşların yönlendirmelere hassasiyetle uymalarının önem taşıdığı ifade edildi. Öte yandan, acil durumlarda itfaiye, ambulans ve benzeri araçların geçişlerinin trafik güvenlik ekipleri tarafından kontrollü şekilde sağlanacağı belirtildi.
Büyükşehir’den Trafik Uyarısı: Yol Geçici Süreyle Kapanacak
- 0 Comments
- Less than a minute
- 1 ay ago
Son Yazılar
Köyümüzde Şenlik Var Coşkusu Sarıcakaya’da Yaşanacak
Haziran 12, 2026
Kahramanlar Sayfalardan Sahneye Taşındı
Haziran 12, 2026
Burcu Güler Başarı Hikâyesini İlham Veren Hayatlar’da Anlattı
Haziran 10, 2026
Sarıcakaya’nın Üreten Kadınları Yansımalar Sergisinde
Haziran 9, 2026
5 Bin Yıllık Buğday Mirası Geleceğe Taşınıyor
Haziran 5, 2026
Güler: Esnafımızın Hakkını Korumak Zorundayız
Haziran 5, 2026
