Eskişehir Pazarcılar Odası Başkanı İsmail Oğuz, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı. Başkan Oğuz mesajında, 19 Mayıs 1919’un Türk milletinin bağımsızlık ve özgürlük mücadelesindeki en önemli dönüm noktalarından biri olduğunu belirterek, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’da başlattığı kurtuluş mücadelesinin milletin birlik ve beraberlik ruhuyla zafere ulaştığını ifade etti. 19 Mayıs’ın gençlere duyulan güvenin en büyük göstergesi olduğunu vurgulayan Oğuz, “Gençlerimiz; ülkemizin yarınlarını şekillendirecek en büyük gücümüzdür. Milli ve manevi değerlerine bağlı, çalışkan ve üretken bir gençlik, Türkiye’nin geleceğini daha güçlü yarınlara taşıyacaktır” dedi. Oğuz mesajının devamında şu ifadelere yer verdi:“Başta Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere, vatan uğruna can veren tüm aziz şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyor, milletimizin ve kıymetli gençlerimizin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum.”
Başkan Oğuz: Gençlik Türkiye’nin En Büyük Gücüdür
- 0 Comments
- 1 minute read
- 4 hafta ago
Son Yazılar
Köyümüzde Şenlik Var Coşkusu Sarıcakaya’da Yaşanacak
Haziran 12, 2026
Kahramanlar Sayfalardan Sahneye Taşındı
Haziran 12, 2026
Burcu Güler Başarı Hikâyesini İlham Veren Hayatlar’da Anlattı
Haziran 10, 2026
Sarıcakaya’nın Üreten Kadınları Yansımalar Sergisinde
Haziran 9, 2026
5 Bin Yıllık Buğday Mirası Geleceğe Taşınıyor
Haziran 5, 2026
Güler: Esnafımızın Hakkını Korumak Zorundayız
Haziran 5, 2026
